از (برای مقایسه) سلامت مطالعه افراد چاق

از (برای مقایسه): سلامت مطالعه افراد چاق اضافه وزن اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ضرر خریداران در حراجی سکه!

در هفتمین حراجی سکه در حالی سکه تمام بهار آزادی تا حداکثر یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروش رفت که قیمت همزمان در بازار به یک میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسیده بود و

ضرر خریداران در حراجی سکه!

ضرر خریداران در حراجی سکه!

عبارات مهم : بازار

در هفتمین حراجی سکه در حالی سکه تمام بهار آزادی تا حداکثر یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروش رفت که قیمت همزمان در بازار به یک میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسیده بود و خریداران ضرر کردند.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) هفتمین مرحله از حراجی سکه که از دو هفته پیش با دستور بانک مرکزی به منظور کم کردن حباب قیمت سکه در بازار در بانک کارگشایی انجام می شود برگزار شد.

ضرر خریداران در حراجی سکه!

بر اساس گزارشی که سلیمانی، مدیرعامل بانک کارگشایی، به ایسنا اعلام کرده است امروز حدود ۵۳۰۰ قطعه سکه تمام و نیم بهار آزادی در حراجی به فروش رفته هست. ۲۹۰۰ قطعه سکه تمام بهار با پایه قیمت یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان فروخته شد. در فروش هر قطعه تمام بهار حداقل قیمت به یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان و حداکثر قیمت یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان رسید. این در حالی است که در بازار آزاد قیمت ها که از صبح به حدود یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان رسیده بود تا عصر حدود ۹ تومان ارزان شده است و قیمت های آخر تا یک میلیون و ۴۰۶ تومان نیز بود.

در این شرایط خریداران سکه تمام بهار تا این لحظه با ضرر مواجه شده است اند که البته علت قیمت گذاری های این چنینی در حراجی مشخص نیست ولی مدیرعامل بانک کارگشایی اعتقاد است بعضی به علت ناآگاهی دست به چنین خریدهایی می زنند که متضرر خواهند شد.

در هفتمین حراجی سکه در حالی سکه تمام بهار آزادی تا حداکثر یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروش رفت که قیمت همزمان در بازار به یک میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسیده بود و

همچنین در حراج امروز ۲۴۰۰ قطعه سکه نیم بهار فروش رفته که قیمت پایه آن از سوی بانک مرکزی ۵۸۲ تومان اعلام شده است بود و در نهایت با حداقل قیمت ۶۸۹ و حداکثر ۶۹۸ هزار تومان فروش رفت. قیمت نیم سکه در آخرهای امروز به حدود ۷۰۱ هزار تومان در بازار رسیده است که سود چندانی جهت خریداران در حراج ندارد.

حراجی سکه در حالی برگزار می شود و نشانه آن شکستن حباب قیمتی در بازار است که در این مدت قیمت ها همچنان اوج مانده و علت مهم این عنوان از سوی مسئولان مربوطه زیاد کردن قیمت دلار طی روزهای اخیر مطرح می شود.

حراجی سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی به عنوان یکی از زیرمجموعه های بانک ملی در جریان است و فعلا ادامه خواهد داشت.

ضرر خریداران در حراجی سکه!

واژه های کلیدی: بازار | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار